Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Vilsen

Av broken-doll - 9 augusti 2011 23:11

Hej...

Jag skapade den här bloggen för att kunna skriva om personliga saker som till exempel en sak som hände i söndags...

Ska väll börja från början...


Jag och en person jag mötte på en resa till göteborg bestämde att vi skulle ses. Han gav förslag om vad vi kunde göra och vi bestämde oss för museum.

Museum låter inte alls som en dejt tänkte jag eftersom att jag inte ville gå på en dejt, framföralt då jag gillar nån annan.

Vi möttes i alla fall och gick till museet, efter ett tag då vi satt en stund så kittlade han mig så jag lutade bort från handen som kittlade och i det här fallet lutade mig mot honom.

sedan så kysste han mig och jag miste helt min förmåga att reagera, efter att ha kysst mig en eller två gånger till så testade han att stryka lätt mot mina läppar med sin tunga, och jag lät det hända.


Innan jag fortsätter måste jag få säga att jag inte var mig själv.


Vi gick ifrån museet och gick lite, han höll hela tiden sin arm om min midja och stannade då och då för att "kyssa" mig (jag vet inte om det heter kyssa då han hadde tungan i min mun) oftast så kysste jag inte tillbaks men ibland kysste jag tillbaks av nån dum reflex.

Sedan så hamnade vi hos honom och det hela slutade med att jag förlorade oskulden till någon jag inte änns känner...

Jag känner större skam änn någonsin och känner mig smutsig och slampig och bara totalt vidrig.


Jag kan inte heller skylla på alkohol eller droger eller nått sånt...


Och jag känner inte någonting för honom fast jag tror att han känner någonting för mig.


Jag är en hämsk person och jag vet det

/Broken Doll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards